Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Držím palce, co nejdýl to vydržte ... R^

0 0
možnosti
AN

No jo no... Ještě nikdy jsem nehubnul, ale... Jak jsem starej, furt se učím. Díky

0 0
možnosti
Foto

Sedím, koukám a slintám si na účetnictví.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie. Nežijete si špatně. R^

Některá jídla mě zaujala. Také se snažím jíst zdravě, i když trochu jinak.

2 0
možnosti
Foto

Ano, špatně si nežijeme. Dva dospělí, kteří pracují a děti už mají velké a samostatné. A ta kvalita jídla se odvíjí od ceny. Vzhledem k tomu ovšem v důsledku sníme daleko méně jídla, než dřív, To jídle není hladové. Zdraví si chceme dát si do pořádku, než bude pozdě. :-)

2 0
možnosti
Foto

Některé kombinace jsou na mě trochu extravagantní, ale chápu ten cíl. I já jsem před čtyřmi měsíci vyhlásil válku nadbytečným kilogramům(spíš tedy má drahá polovička).

Začali jsme tím, že jsme ze svého jídelníčku vyřadili chleba a rohlíky. A hlavně jsme přestali žrát, ale začali jen jíst.

Pryč se sušenkami, dortíky a jinými věcmi a jde to.

Neodříkám si bůček, vepřový řízek se salátem a tak, ale prostě se kontroluju kolik toho sním.

Zatím 7,5 kg dole a to je za posledních 15 let nejnižší váha co mám.

2 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik