Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milane máš pravdu. Naivně myslím, že pomoct nebo vyjít vstříc je pro člověka potěšením. Bohužel je to naopak. Čím víc se lidi odrbávají tím je to víc baví. Pozdrav, prosím, Janu a držte se!

0 0
možnosti
MB

Byl sem i profi řidič busu MHD. Zhruba zde se zrodil bonmot můj. že prakticky není nutno dělat nějaké průzkumy Veřejného mínění. To, co se děje ve společnosti - děje se na cestách a mj., týká se to i cestujících. Vše zhrublo ! ...

Má skutečná, oblíbená příhoda po r. 1989. V běžné lince přišli lidé, že v buse, vzadu cestující kouří. Položil jsem mu tedy dotaz - Jeho odpověď, doslova zněla - A co bych si tady nekouřil ? Máme přece demokracii ! ... :-)

(Připojuji se k V. Foltýnové, Vaše Kroksy školníkovy, jsem již probrali. Co e děje v bažině, v maringotce - Kdo tam přikládá do nových kamen) ? ...

0 0
možnosti
RE

To víš, já jezdim furt, tak mě to nechává klidnym:)

PS: Nebylo to spíš včera? Že je tam 19.10. a to je dnes a tma ještě neni.

0 0
možnosti
VF

Odbočím od tématu. V diskusi u dnešního článku pana Jana Pražáka jsme vzpomínali na Janinku. Nelákám žádné informace, jen ji, prosím, upřímně pozdravujte.R^:-)

8 0
možnosti

Až při čtení tohoto článku mi také došlo, že zde paní Jana dlouho nebyla.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik