Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já ti zas dávám karmu za to, že jsi měl tolik rozumu a nevyhodil zbytečných sedm stovek. Pokud měl někdo zájem poslechnout si v závěru celého dne Lokálku, která nadělá hromadu srandy a zábavy, výbornou Věru Martinovou a naprosto excelentní kvartet Malina brothers, pak ty peníze stály zato. Posledně jmenovaní Malinové mě na samém konci, kdy jsem po dlouhém a poměrně výživném dni už téměř kolabovala, postavili opět na nohy a nalili mi krev do žil. Něco tak fantastického jsem neslyšela téměř 15 let. Je to v tomhle žánru naprostá špička. Samotný soutěžní program je hlavně záležitost soutěžících kapel a jejich přátel, ale já osobně bych rozdělila tyhle dvě části dne a za vstup na soutěž vybírala do stovky. No, to jen tak na okraj.

1 0
možnosti

....zub času R^! Ten jednou nahlodá všechno ;-).

1 0
možnosti
Foto

Nerada se fotí, to máme, Milane, v rodině. R^R^:-):-)

1 0
možnosti

Za báječnou ženu karma.

1 0
možnosti

O41t43a 70K28i98n32c

25. 6. 2017 20:57

Za hezké fotky karma.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS