Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je zajímavýse mrknout na všechny ty lidi, které potkávám na bloku také na fotkách, které nejsou jen jejich profilové. Dík.

0 0
možnosti
Foto

P. S. Dodatečně děkuji za prokázání existence Vaší paní Jany. :-)R^

1 0
možnosti
JS

Zdála jsem se snad jako neexistující ?;-D

Martine, navrhuji, že pokud už jsem skutečná, abychom přešli na tykání :-)

1 0
možnosti
MV

Marek mel v ruce obycejnou cigaretu. tu veselou si dal posleze...

0 0
možnosti
Foto

měl jsem tedy Marka slušně požádat o špeka a neptal bych se a nefotil ...

0 0
možnosti
Foto

R^ bohužel, některé fotky se mi nepodařilo zobrazit, ale celá akce se vydařila díky fajn lidem.;-)

1 0
možnosti
Foto

Milane, díky za Váš barevně a světelně výřečný pohled na pátečně milé příchozíR^:-)

2 0
možnosti
RM

Milane, krásný to je... Máčkl jsem karmu

1 0
možnosti
Foto

Dík za superrychlou fotoreportáž. Povedla se.:-)

1 0
možnosti
Foto

Milane, dobrý! Trošku jste mne předběhl v nápadu, tak uvidím, jak se s tím popasuju... ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Viděl jsem vaše fotky, moc pěkné. Každý jsme zachytili něco jiného, tak se to doplňuje. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný, jsem ráda, že jsem se tam nevešla;-)R^

2 0
možnosti
JS

Jitu, byla's zachycena, ale bohužel jsi byla moc rychlá a tedy rozmazaná... Jako duch :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik