Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo brýle... Jsem celkem optimista, ale stávalo se občas, že pro mě bylo utrpením dívat se na některé lidi a sledovat, co se jim zračí ve tváři. Jde o procento těch, kteří nejsou schopni vidět v lidech dobro. A právě proto, že si brýle celkem čistím, vidím každý detail. Ale nechceš si kazit výsledný umělecký den celého dne, když jinak všechno ostatní nemá chybu. Je to jak když se vyhneš louži, aby ti nenateklo do bot. Dříve mi to pozvolna utvářelo v břiše kámen. Dokonce mi jeden i vyoperovali. Jak se ale člověk vyvíjí, přichází na řadu vylepšení. Dneska, když se mi to stane, tak ty brýle sundavám a nastane opak toho, co se přihodilo tobě. Taky fajn. Linie se rozmáznou a vidím základní tvary. ;-D

1 0
možnosti
JT

R^ super, už je líp. Tak nakonec měl ten Babiš pravdu;-D Mějte se všude, kde jste, báječně!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Je líp už jen tím, že nemám potřebu v druhých vidět zloprcky ...

2 0
možnosti
PK

Devět hodin spánku bez přerušení, to je skutečně dar a sen, ten kdo má problémy s prostatou pochopí, užívejte si ;-DR^

2 0
možnosti
MB

I ta, která prostatu nemá :-) Ovšem díky tomu mám jsem alespoň v něčem lepší, než moje rodina. Umím si dojít na WC aniž bych otevřela oči

0 0
možnosti
Foto

Ano, co člověk dává, to se mu vrací :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, slyšel jsem o tom, že existuje někde pár lidí, kteří nejsou to dobro v druhých už vidět, ani nejsou už ochotni připustit jeho existenci. Ovšem nechce se mi tomu věřit ...

0 0
možnosti
Foto

Jano a Milane, přeji samočistící brýle s mírně do růžova zabarvenými skly! Kdy se potkáme?

0 0
možnosti
Foto

Jani a Milane, přeji vám štěstí! Jano, už máš řidičák nebo tomu zamezil KOROŇÁK? Maringotka je asi pod sněhem...

0 0
možnosti
Foto

Dík. Dnes jde na předposlední jízdy a pak si udělá zkoušky a bude řádit za volantem jako drak. Včera jsem jí pustil ke svému kompu, kde mám simulátor amerických kamionů. Šla spát asi ve tři ráno.:-)

1 0
možnosti
ND

Kéž by to bylo tak jednoduché :-)

Krásné a veselé dny přeju vám i Janince.

2 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik