Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dva (skoro) stejné blogy za sebou... Proč?

0 0
možnosti
Foto

Jeden blok byl vyhodnocen jako poznámka a stažen z hlavní strany. Proto jsem to upravil a zveřejnil pod jiným názvem.

0 0
možnosti
Foto

Milane, oba vás zdravím a přeji bezcovidový rok 21 i ty další!!!:-)

0 0
možnosti

Panečku. 9 měsíců půst, a pak dva blogy v hodině a půl. A vůbec si nejsou podobné. Ten Landovský, jak píšete, ten Vás musel nadchnout.;-)

0 0
možnosti

Jak jsem na to koukal, jediné dva konkrétní požadavky tohoto dokumentu z července 2020 jsou: chceme se shromažďovat a buďte dobří hospodáři. S tím se nedá nesouhlasit, ale já osobně nevidím důvod, proč se pod to podepisovat. Podle mě na autory(Landa a Fanánek) trochu málo.

2 0
možnosti

A já vzpomínám na Vaši ženu, srdečně ji zdravím.R^:-)

0 0
možnosti

Aha, tak teď jsem zjistila, že já taky, zdravím Janinku

1 0
možnosti

Každý někdy chybuje, ale jen hlupáci se tím chlubí:-)

2 0
možnosti
Foto

A někdo v té chybě žije léta, že, pane Havránku?

2 0
možnosti

Takže jde o náhrady výdělku podnikatelům. Landa je vlastně živnostník, je to pochopitelné, že chce zachránit národ čili živnostníky.

1 0
možnosti

Znovu, Lanďák byl jen jeden, herec Pavel Landovský...

12 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik