Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá společnost :-) v útulné hospůdce, kde jsem ještě nebyla R^

0 0
možnosti
Foto

Milane, máš profesionální cit pro filmování. Vaše dvojice hraje dobrou dvojhru, zdravím vás!R^R^:-):-)

0 0
možnosti
MS

Ta hospoda nevypadá špatně, Díky za tip. R^ Jen by mě zajímalo, jestli vám to cimprlich admini také smažou jako nepovolenou reklamu, jak se stalo mně, když jsem zde uvedl odkazy na jídelní lístky pár hospod jen kvůli tomu, abych jednomu blogerovi dokázal, že i dnes se v menu běžně uvádí gramáž masa (což on popíral). :-) ̈

P.S. Jinak samozřejmě přeji dobrou zábavu. :-)R^

1 0
možnosti
DV

D26a92v33i61d 92V46l84k

17. 3. 2018 15:00

Nojo vy už z toho máte pravidelný měsíčníkR^

2 0
možnosti
JT

já spíš půlročník;-D Ale bylo milé sejít se face to face i s těmi krásnými a chytrými blondýkami, které jsem zatím nějak míjel. Takže nezbývá než smeknout před organizátory Slaninovými. Mj. měl jsem zajímavou cestu do Prahy, takže už mě napadl název "Honzíkova cesta II" ;-D

2 0
možnosti

áááá! Jedna užvaněná děkuje...moc! ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ale to je moc sympatické R^ !!! A vy všichni taky :-).

2 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik