Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím a pozitivně závidím. A jsem velmi vděčný za setkání blogerů 12. ledna. Všechny zdravím a těším se, že bude další! Východ zdraví západ!!

P.S.: Milane udělal jste to perfektně!!R^

1 0
možnosti
DP

Milane, za prvé R^R^R^za vybornou editaci (teď si nemůžu honem vzpomenout na český název) jak fotografického tak videového materiálu - podle mého už na profesionální úrovni. Za druhé jsi nám vytrhnul trn z paty, zapomněli sme si na setkání vzít naši kameru a tak žádný vlastní záznam nebyl. Kimiko byla po počáteční nervozitě (z důvodů neznalosti češtiny) setkáním nadšená a po shlédnutí Tvého záznamu měla ještě větší radost, že se nakonec nechala přemluvit a na setkání jít. Oba Ti přejeme, ať se s toho nachlazení co nejrychleji dostaneš.:-)

2 0
možnosti

Děkuji za milou vzpomínku! Je fajn, že jste pořídili materiál, dokud jsem se "zubila" ;-) ( netušila jsem, že mám tolik zubů8-o;-D)

Jsem ráda, že jsem s vámi pobyla, těším se na příště! :-)

2 0
možnosti
DV

D21a61v49i61d 90V91l18k

24. 1. 2018 19:16

super jste to měliRv

0 0
možnosti
DV

D84a41v64i60d 43V59l24k

24. 1. 2018 19:16

sorry chtěl jsem samozřejměR^R^R^R^

1 0
možnosti
JS
JS

Milan, ne Roman, Horsti ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik