Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milane, opožděně vlivem neinternetového času, máš nejen dobré oko (filmoval jsem vždy jen jedním), ale také jistou ruku! Přeji všem obyvatelům maringotky štěstí a hodného HUGA!!R^R^:-):-)

0 0
možnosti

ze vy jste nekde kolem mnichova hradiste...

1 0
možnosti

Okolo Mimoně, tam kde Ploučnice ploučnicuje a bažiny bažinují :)

0 0
možnosti
Foto

Čekala jsem prostřih na další záběr, jak lezeš obnažen do Jizery. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Milane, krása. Povedlo se ti to náramně. Moc se mi to tam u vás líbí. Jo a Jana má pěkný nohy.R^

1 0
možnosti

D34a90v78i92d 67V75l53k

2. 1. 2018 22:16

Tuláci maringotkovíR^. Milane všechno nejlepší do nového roku.A pěkný to v matingotce máte:-)

1 0
možnosti

Promiňte trochu intimní otázku: Já mám taky romantiku rád, ale co jste tam ty tři (nebo kolik) vánoční dny v oněch bažinách, kde vám vítr foukal mezi půlky, dělali. To jste, opět promiňte, tak sexuálně zdatní, že jste ty Vánoce promilovali? Pak Vám i trochu a to myslím vážně, závidím, mohlo to být, i v těch bažinách, opravdu pěkný, né?

0 0
možnosti
Foto

Odpočinek ... spánek ... doplnění rezerv ... zklidnění ... návrat ke stavu nemyšlení ... asi tak. Život není jen o fyzickém kontaktu. Jsou i jiné roviny vztahu.;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik