Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tohle obdobi uz mam za sebou, ale tahal jsem s sebou jeden cas kameru vsude a jela taky furt, aby lidi nevedeli a dokonce jsem v case absolutniho propadnuti filmovani v postprodukci udelal i dabing vlastni hubou a lidem na zaberech vkladal do pusy uplne jiny slova, nez jim v tu dobu sla z pusy...

pak to nadseni, jako vsechny ostatni, skoncilo

at Tobe vydrzi a dela radost co nejdyl

0 0
možnosti
Foto

Těm číslům a technickým pojmům sice nerozumím, ale prostě když má někdo oko na pěkný záběry, tak se to musí (snad) povést s jakoukoliv technikou.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem na to přišel, hurá !!! Tedy kvalitu videa 4K a Full HD se zobrazíte jen v prohlížeči CHROME, Internet explorer vám zobrazí jen HD, tedy 16x horší kvalitu. 8-o

1 0
možnosti
Foto

V ČSL jsem začínal ruskou Quarz kamerou na natahování, v D jsem si koupil novou Sony videokameru a každé čtyři roky kupoval novější kamery různých značek. Hodně mě bavilo se s tím vyblbnout. Nejlepší záběry jsou, když lidi si myslí, že nefilmuješ a jsou přirození. Tu hromadu materiálu pomalu přemisťuji do počítače z videokazet a podle potřeby je pak přepálím na DVD. Hezké dárky pro ty, kteří už dávno zapomněli, že jsem je před mnoha lety filmoval. Při filmování svateb jsem s kamerou lezl pod stůl, na něj, na skříně, tajně za rohem. Snažil jsem se o to, abych nemusel moc střihat. Budu tady muset být do 120 let, abych to stačil všechno z videokazet přepálit. Přeji Ti příjemnou zábavu! R^R^:-):-)

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS