Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, naprostý souhlas! Bylo to v tom Luxoru bezva. Já Martu pilně čtu po celou její blogerskou kariéru, ale udělala jsem to, co doporučuje Marek. Vlezla jsem do postele s Martou! A nemělo to chybu!

1 0
možnosti
DV

D17a80v19i24d 91V94l59k

27. 10. 2017 14:22

Díky moc za zprostředkování Milane.Muselo to být milé setkání ,je to z těch fotek vidět.

1 0
možnosti
Foto

R^Díky, že jsem mohla nahlédnout;-)

1 0
možnosti
Foto

Dneska ráno jsem si přečetla několik Martiných povídek z knížky - je to jako laskavé pohlazení, balíček lahodné čokolády, ze které chcete víc, víc a víc. Dostala jsem při čtení několik záchvatů smíchu a vůbec se mi nechtělo knížku zavřít a jít dělat něco jiného.:-):-):-)

Moc pěkné fotky, Milane, Díky.R^

2 0
možnosti
Foto

já čtu Martu také zpětně, ač jsem tu už pár let mé návštěvy byly zpočátku spíš sporadické takže jsem ji objevila vlastně až květnu kdy dostala ten titul blogerky roku a tak jsem jí viděla, stejně jako některé jiné blogery, naživo poprvé-a bylo to opravdu milé setkání a jsem ráda že jsem tam některé z vás konečně poznala osobně

0 0
možnosti
Foto

Marta je skvělá. Z fotek čiší ta milá a příjemná atmosféra. Moc mě mrzí, že mi to nevyšlo a nemohla jsem se tam podívat.

1 0
možnosti
Foto

Milane, děkuji! Dobře jsi zvěčnil Martu. Marta ja Marta, tu zná - teď - každá parta! R^R^:-):-)

1 0
možnosti
MV

presne jak pises, Milane - hladive, mile, ciste, pratelske - to je proste Marta! a ty cb fotky jsou fajnovy!

mame pred sebou par ohlasenych destivych dnu. zaborit do perin a vzit s sebou Martu!!!

1 0
možnosti
Foto

R^Marta je úžasná a její knížka rovněž a těším se že další na sebe nenechá dlouho čekat:-)

0 0
možnosti
DS

Děkuji Milane, žes to takhle krásně zvěčnil, děkuji vám všem, že jsem se s vámi mohla potkat a děkuji a gratuluji, Marti. Krásné odpoledne a podvečer s krásnými lidmiV

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik