Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...tady je to zase šumák mě:)

0 0
možnosti
Foto

R^R^no jo život je změna:-)

ponožky se méní z hygienických důvodů, foťáky asi podle funkčnosti a podle toho jak jde vývoj---podle jakých kritérií se vybírají nové manželky?

0 0
možnosti
Foto

Podle to, co už nechci.:-)

0 0
možnosti
Foto

Milane, gratuluji a přeji štěstí! R^R^:-):-);-€Já vystřídal více aut než žen. Už jsem se o tom jednou zmínil. S tím titulem bych chtěl ještě zvládnout napsat knihu. Nestíhám...

1 0
možnosti

J50a21n 79P32a29l32l73a56s

23. 9. 2017 21:57

Dobrý večer, pokud je Vaší 3. paní inspirující dáma s motorovkou proplouvající duchovnem s poetickými obrazy, nezbývá mi než gratulovat.

A nic si z toho nedělejte - ta moje (druhá) zase píše básničky:

https://issuu.com/knihovnaliberec/docs/svetlik_63_web

str. 31-32

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Milane, já jsem také třetťák. 1973, 1992, 2002.

0 0
možnosti

To se chlubíte, nebo si stěžujete?

2 0
možnosti
Foto

Kecám. Ponožky měním 2x denně.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik