Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné, milé, přeji vám to.V

1 0
možnosti
DP

Milane, to je rychlost, setkání končilo včera už dost pozdě večer a dnes už sou fotky na blogu! Klobouk dolůR^Díky za povzbudivá slova:-) My sme pak ještě s Romanem "doháněli" to, co sme kvůli jeho opožděnému příchodu zameškali, jelikož sme byli oba po vydařenémk večeru ve výborné náladě, "vyzungli" (moravskoslovácké nářečí) nějaké to pivo navíc a vymotali se od Bansethů až po půl dvanácté. Snad to budeme moct zopakovat a uskutečnit setkání" přespolních", jak sme o tom diskutovali.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Milane, díky za dokumentaci. :-) Byl to moc hezký večer.

2 0
možnosti
Foto

Tak on tam byl i Kajínek, vychutnává svobodu jak se dá. A Dan opravdu vypadá hodně švédsky, původně jsem myslel, že emigroval do Norska, proto jsem se u tebe, Teo, ptal na včerejší NOROVÁNÍ R^R^R^;-D;-D

1 0
možnosti
DP

Horste, já sem bohužel dostal Tvůj mejl, kde si mě prosil, abych Janě dal v Tvém zastoupení pusu na čelo, pozdě tak sem to nemohl udělat, ale Jana přesto pár pus (sice na tváře, ale to se taky snad počítá?) dostala, tak alespoň jednu prohlásíme za pusu v Tvém zastoupení, pokud to ovšem Jana povolí, ale jelikož je sestra, tak to jistě projde;-) Jinak já údajně opravdu vypadám seversky, lidi u nás mě od vidění vždycky považují za domácího, a teprve až otevřu pusu a vyblafnu na ně s přízvukem, tak vidím na jejich tváři výraz překvapení, že nejsem rodilý seveřan.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Povedene, Milane:-)

2 0
možnosti
DT

To pivo v "přesýpacích hodinách" vypadá zajímavě! To jsem ještě neviděl!R^

1 0
možnosti
RE

Opravdu povedené setkání!R^ Díky všem za povznesení ducha!:-)

3 0
možnosti
Foto

Jééé, Milane, moc pěkný! Koukám, že po mém odchodu přišel Roman. ještěže jsi to všechno zdokumentoval!R^

2 0
možnosti
VF

Přiznávám, že nevím, kdo je Dan.

2 0
možnosti
Foto

Dan je diskutér, co nás čte a píše nám příspěvky pod články. Tak jsme se my, co nás rád čte, s ním včera sešli.

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik