Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Pane Slanino, Vy si s tím svým voňavým jménem dnes, v postní pátek, moc neškrtnete, ale včera jste tento blog napsal krásně a vybral nosné téma. "Přijímání", nikoliv jen to v kostele, je opravdu navýsost důležité. Něco o tom vím, díky pokročilému věku; mám čas i prostor. Tolik věcí mi bylo přijmout! Trápí mne, jak má dospělá dcera přijímání nepřijímá, ba se mu i kolikrát brání. Musím to přijmout. Ona si na to přijde, možná bolestně, sama. Díky za blog.;-)

0 0
možnosti
Foto

Trápíme se jen tehdy, když něco chceme. Proto od "musím to příjmout" ke "přijímám to" je často dlouhá cesta. A až na konci litujeme času, který jsme mohli prožít jinak.:-)

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že jsem o tom nevěděl, můj kamarád z Karlsruhe by aparát zapůjčil a nechal i přespat. Mohl si osvěžit rodný jazyk. R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Dobře jste vystihl problém přijetí. Je velmi těžké rozpoznat podstatu nabízeného a je snadné přijmout slevu, která není zadarmo.

4 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik