Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To musel být krásný zážitek! Dobře, že jste se podělil. Všechno musí uzrát! A Vy, pane Slanino, zrajete! Už Vás nějakou dobu sleduji!

0 0
možnosti
Foto

Ha, už mě našli!8-o Už dou po mě !8-o:-)

0 0
možnosti

S odstupem času se mi zdá, že to setkání v Karlsruhe bylo jednou z nejdůležitějších věcí, co se po pádu železné opony odehrály. Sám jsem tam nebyl a poslouchal jen nahrané kazety. Kvalita kazatelů byla kolísavá, ale jedinečným tmelícím prvkem byl právě Derek Prince. Začínáte mne jako bloger zajímat ...

2 0
možnosti
Foto

Díky za zájem. Dvacet dva let jsem o tom mlčel. Jako kdyby se to nestalo. Teď se VŠECHNO mění. Lidé měli dost času, aby se změnili k lepšímu. Ten, kdo to využil, je už někde jinde. Pozná už, co je důležité a co ne. :-)

3 0
možnosti
Foto

Vážený GS, v té hale se konají také mistrovská klání boxerů o titul mistra světa. Na co se taková hala dá využívat i jinak je zajímavé. Děkuji za zprávu!R^

1 0
možnosti

Jestiže se tam boxuje, tak potom chápu, že před jinou akcí se musí hala "vyčistit". Musí tam být tolik negativní energie!

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik