Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Pejskare, kuraky , deti a koho jeste? Tuhle jsem uklizel z chodniku pred domem i pouzity tampon.

0 0
možnosti
Foto

H30a66n65a 33V88l15k24o59v36á

10. 4. 2017 16:58

Psíka mám a sbírám. A přiznám se, že na chodníku cizí bobek vidím málokdy. Občas ho vidím v travnatém pásu (bydlím téměř ve středu města) co máme před domem - a většinou ho podle velikosti dokážu identifikovat. Nechává ho tam rozevlátý pán, od pohledu intelektuál, co má irského vlkodava a asi 10 letého syna. Zábavné pokrytectví ve výchově jsem zjistila, když jsem venčila svého boxera, kluk se ke mně (bez psa) přidal a povídali jsme si. Já jsem řekla - a hele, tady někdo nechal bobek...Kluk se zamyslel (zřejmě podle velikosti), odběhl do kavárny a přinesl noviny a bobek sebral. Odnesla jsem si zkušenost, že tatínek sám moc nesbírá, nicméně kluka vede správným směrem.

0 0
možnosti
Foto

Školníka by zřejmě nemohl dělat člověk NERVÁK, si myslím...R^R^

0 0
možnosti
JK

Já sbírám bývalé krementy po své psici velice rád v zimě, protože to senzačně hřeje!

0 0
možnosti
DP

Psa mám, bobky poctivě sbírám. Taky nesnáším, když si něco přinesu domů. O víkendu proběhla akce Ukliďme Česko ( nebo tak nějak ). nebylo by lepší, kdybychom prostě kolem sebe nesvinili? Není to jenom o pejskařích - vajgly, kapesníky, plivance, obaly od jídla, no bylo by toho na dlouhý seznam.

2 0
možnosti

Cit. "naši milovaní čtyřnozí chlupatí spoluobčané...." - to se Vám povedlo. Trefné. Až tak daleko to došlo, že pes už není pes.

0 0
možnosti
Foto

Každý, každá, každé něco vyměšujeme. I bloggeři vyměšujíc, ulevují přetlaku vnitřnímu. Kdyby nebyl přetlak, nebylo by tvorby.8-o A je to dobře. No, má nás to roztrhnout ? 8-o8-o8-o

2 0
možnosti

Taky jsem si všiml, že všichni Vámi vyjmenovaní, chodí vykonávat potřebu na chodník.

0 1
možnosti
BK

Máte to se ženou pestré.....;-). Ty výkaly( výýýýměšky) Vás zkrátka provází.......;-D

0 1
možnosti
JS

Beo, někdy je lépe být po krk ve výkalech než po uši v politice...

V tom prvním případě totiž najisto víš, v čem vězíš...

3 0
možnosti
JS

:-) už Ti zbývá muži můj jen vyvěsit cedule "Prosíme psy, aby nám zde ne(s..)bobkovali, protože páníčkům je to jedno..."

R^

2 0
možnosti

Je zajímavé, že jim je to jedna i když jsou to vaši sousedé. Těžko se to chápe.

1 0
možnosti

Proč jim říkáte "pejskaři"? Když to jsou "obsírači".;-);-);-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik