Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Já koukám i do očí. Opravdu!!:)

0 0
možnosti
Foto

Romane, mohl by jsi našim čtenářům prozradit, jak to děláš ?8-o8-o8-o

0 0
možnosti
Foto

Rád se kochám pohledem na svižnou chůzi žen. Na nohy v klidu i v pohybu se vydržím dívat déle jak na některé televizní programy. Některé ženy dokáží dělat rafinované propletence nohou. Nikdo je to neučí, mají to reflexně podobné jaké mládě, které najde cucátko s potravou. Ty moje nohy ale nesmí být tyčkovité, ale dobře stavěné. Ale každý máme jiný vkus, ty kostlivkyně si také najdou své příznivce. Já jsem spíš na KREV a MLÍKO. Milane, tohle nejsou mé palce u nohou!!R^R^

0 0
možnosti
Foto

Chodidla ale ženy mohou přede mnou ukrýt, já jsem od chodidel výš...

0 0
možnosti
Foto

dobře se s Janou doplňujete R^

0 0
možnosti
MB

Pro muže je nepochybně tvar ženského těla interesantní - zejména nyní, na jaře ! Přestože člověk má zájem o osobu celou - pak i její součásti, jsou i zajímavější ! Většinou není zájem o předloktí, ale o ňadra. Vysvětlováno vazbou od mateřství. Pak ,dělení na anatomické spodňáky, ano i nohy pak hrají svoji roli. Když se ovšem nad tím člověk zamyslí - přece jde o iracionální hloupost ! Pořád jde o stejnéjho - celistvého ,člověka! Nicméně ruka je šmátravá a muž je lovec. Já ne - To příroda :-)

0 0
možnosti
VV

Vy nohy, pani Slaninova ruce, kdy bude pokracovani o ostatnim?

2 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik