Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

I tak se dá psát proti křesťanství a Katolické církvi.

"Lidé dostali naději (falešnou) a nemuseli proto nic udělat (... ".

Píšete o svých zmatených představách, co je Bohem zjevené náboženství

a jak se chovají a mají chovat křesťané. Jistě, když nevěříte ve všemohoucího

Boha Stvořitele, těžko můžete věřit v církev, zvláště po 200 letech bezbožeckého

působení protikatolických médií.

Jste asi důkazem člověka, že dát Bibli každému vede jen ke zmatku. Nevím odkud máte ty proti Pavlovské verše, ale mýlíte se s tou vírou bez skutků jako mnozí jiní bludaři ("že pouhá víra stačí ke spasení"). Ale Vy si jen děláte srandu a já Vám tady odepisuju, když Vám je to jedno? Polepšete se, dnes zneužíváte svobody ke svedení lidí ke lháři.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. Je přece fajn, že vám to není jedno. Ponechejte si svůj názor a jí si ponechám svůj. Bůh je jenom jeden a soudit nás nebude. Soudit se budeme sami. Sami nejlépe víme, co jsem udělali dobrého i zlého.:-)

0 0
možnosti
Foto

Milane, připomněl jste mi jeden krásný film- Vánoční koleda. V ní mimo jiné zazní slova od ducha Vánoc: ne my, ale lidé oděni do šedých kuten našim jménem káží. Je čiň odpovědným, ne nás.

0 0
možnosti
Foto

Někteří kněží jsou fajn, ale je jich doopravdy málo. Většina se za církev jen schovává. Málokdo je schopen se osobně bít za svůj vnitřní postoj k vědomí Boha. Víra v Boha je něco jiného.

1 0
možnosti
JP

J93o46s80e81f 20P33o78t16r

30. 3. 2017 19:24

V podstatě se dá učení katolické církve, vzhledem k lidem, shrnout do tří zásad :

- milovat budeš bližního svého

- budeš se snažit potlačit pudovou stránku své existence ve prospěch duchovního aspektu

- budeš se snažit získat maximum ze života zde na zemi, máš svobodnou vůli, vše záleží na tobě. I tento bod je revoluční, protože všechny filozofické a náboženské systémy v celých dějinách a včetně moderních protestantských směrů byly a jsou založeny na osudovém předurčení, ( stejně jako autor tohoto příspěvku, a to ještě s inkarnací).

Katolická církev a křesťanství dovedly evropské země na vrchol lidské civilizace, zde vznikla demokracie, věda, umění na nejvyšší úrovni, průmyslová výroba.

Samozřejmě, že každý může mít jakýkoliv názor, chtěl bych přiblížit jednoho muže, který takém odvrhl křesťanství, vytvořil si vlastní systém o Prozřetelnosti a svoje myšlenky vnutil svému národu. Výsledek - na 70 miliónů mrtvých.

6 0
možnosti
Foto

Gabrieli, už u Vašeho minulého článku jsem si v duchu říkala, a jak to bylo s Ježíšem Kristem, jak to vidíte? :-)

Pravda nakonec vždy vyje najevo, že?

1 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem se ptal jednoho mnicha, jestli věří v Boha, řekl mi že o tom nikdy nepřemýšlel. Asi tam někde bude odpověď. Chápu to tak, že víra je vždycky volba. Rozhodujeme se něčemu věřit či ne. Věřím , že vím, že Bůh JE.:-)

2 0
možnosti
JS

Církev a armáda jsou nejstarší a nejdokonalejší organizace. Jsou nezničitelné.

1 1
možnosti
Foto

Já, kdysi katolik, jako osmiletý několikrát ministroval v Československu. Jako čtyřicetisedmiletý jsem v Německu z církve vystoupil. Domů mě přišel přemlouvat kněz k návratu (zřejmě kvůli ztraceným daním). Řekl jsem mu, že znám jen jednoho Gotta a ten se jmenuje Karel a je vidět. Pokud se mi ten nebeský osobně ukáže, položil bych mu několik otázek. V případě dobrých odpovědí, bych se opět stal jeho ovečkou. Zatím se mi neukázal a já jsem nadále BEZBOŽNÍK ATEISTA. Gabrieli R^

1 2
možnosti
Foto

Ateista je také věřící. On poctivě věří, že Bůh neexistuje. :-)

3 0
možnosti
JT

Když je žák připraven, prý se učitel vždycky najde:-) Na všechno jsem si musel přijít sám a nemám přirozeně rád vnucování, proto mi církev nikdy nic neříkala. Vám Milane (Gabrieli?) R^ a díky za blog.

2 1
možnosti
RE

Taky mi někdy přijde, že ten rozum je spíš "za trest"R^

3 0
možnosti
Foto

Často jsem dřív lidem říkal : nemyslete, všechno už je vymyšleno. Používejte však srdce k tomu, aby jste z toho "vymyšleného" správně vybírali, co pro svůj život potřebujete.:-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS