Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Archanděl byl myslím také GABRIELR^

1 0
možnosti
Foto

Některé myšlenky mohou být hodně nebezpečné.:-/

0 0
možnosti
Foto

Já dostal od rodičů jméno Miloš a nikdy jsem si na něj nestěžoval. Když jsem byl v 18 letech křtěn, vybral jsem si jako křestní jméno František podle „svatého blázna“ z Assisi; i na toto jméno slyším. Mám rád obě svá jména. A nevyhýbám se ani přezdívkám, jsou-li myšleny v dobrém. Jezdím mnoho let jako vedoucí na dětské tábory; mnohým dětem jsem vymyslel přezdívky, kterými jsem je oslovoval jen já (nikdo neměl nárok si totéž dovolit) a od těch dětí jsem také obdržel přezdívky, kterými mě titulovalo vždy jen to jedno dítě (a nikdo jiný si nedo volil mě tak oslovit). Báječné.

0 0
možnosti
RE

To mě zas hodně říkají "Milane", že si to spletou:)

1 0
možnosti
AR

Taková starost by mě ani nenapadla. Autor asi by chtěl být Gabča. ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik