Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jste napsal moc hezky R^R^:-)

0 0
možnosti
JT

R^ a díky, dítě a blázen jsou nejlepšími učiteli:-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám anděla doma. Kromě toho, že je andělem, pokládá lidem lína a koberce.

1 0
možnosti
Foto

Tím Milan začíná konkurovat i PHYLOZOFICKY Pavlu Vrbovi R^

1 0
možnosti
Foto

Svým způsobem mi mluvíte z duše, díky.

Neumím být tedy takto poetická ve slovech, ale měla jsem podobné období fotografické. A teď se jen tak usmívám.

2 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik