Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chybí nám všem propagace dobra. Chybí nám jako koze drbání.

Vadí mi, a to úplně nejvíc hodně, že lze beztrestně urážet na sociálních sítích kohokoli a jakkoli. Řeknete to někomu osobně a dívejte se mu přitom do očí .... na to už odvahu má málokdo. Bez emocí, klidně ... a nebo třeba i nimi.

Kdysi společnost respektovala stav, že když mi někdo lezl třeba za ženou, tak jsem mu upravil ciferník a všichni to respektovali. To, že mi s ním pak žena utekla, je jiná věc ... Dnes to nejde, protože ... to, co dřív byla klukovina, je dnes už trestný čin.

Vím, že málokterá blogerka či bloger je současně i duší novinář, který do určité míry podvědomě chtěl či snad ještě chce respektovat etický kodex novináře. 

Přesto by jsme si to mohli vzít všichni jako mustr. 

Můžeme si zvolit.

Být slušní a nebo být hulváti.

Být milí a laskaví a skromní a nebo být agresivní, arogantní a namyšlení.

Můžeme si vybrat hlavně to základní :

můžeme mluvit, psát pravdu a nebo můžeme lhát.

Můžeme si vybrat i to

zda druhé budeme svým chováním inspirovat, podporovat a nebo urážet a vyvolávat atmosféru napětí a strachu.

inspirováno :

https://syndikat-novinaru-cr-z-s.webnode.cz/etika/kodex/

A ještě toto :

Pořád slyším či čtu mezi řádky různých blogů :

"ale já mám právo vyjádřit se..." A hned mě napadá ... ale ten tón ... 

***

Právo vymysleli lidé. Možná je i právo pro lidi.

Je však právo lidské ?

***

Závěr :

Všichni víme, že je tu něco, co nám všem chybí  doslova jako koze drbání :

Je to :

PROPAGACE DOBRA

a

VÝVOZ LASKAVÉHO SLOVA.

Všichni to znají, ale přestalo se to používat. 

Proto mám tak rád blogy své ženy, protože ona to dělá.

                                                    Její slova jsou plná laskavosti a citu.

https://janaslaninova.blog.idnes.cz/

Proto tímto blogem děkuji jí, že mě poslechla, a začala psát ... 

jsem přesvědčen, že její blogy dělají ze světa lepší místo pro všechny. 

Autor: Milan Slanina | středa 31.1.2018 12:13 | karma článku: 19,40 | přečteno: 540x
  • Další články autora

Milan Slanina

Odinova pečeť se objevila na zemi ...

Jednoho dne opět sestoupil na zem Všeotec, ÓDIN. Cítil nezměrnou bolest v srdcích lidí, která rostla a sílila ve stravující pocity naprosté bezmocnosti. Ódin to viděl a rozhodl se jim pomoci ...

1.4.2021 v 19:36 | Karma: 10,53 | Přečteno: 471x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Jak jsem fotil měsíc

Denně jsme až po uši v představení, které s námi hraje naše vrchnost. A pak si dáte voraz a všechno je jinak. Někdo jede za vnoučaty, jiný na chalupu a někdo jen tak do lesa na vandr ... já si vzal foťák a stativ a šel jsem se

25.3.2021 v 0:46 | Karma: 14,13 | Přečteno: 300x | Diskuse| Fotoblogy

Milan Slanina

Mým revírem je dálnice, moje tempo je vražedné

Moje milovaná žena konečně po roce dokončila autoškolu, dvacet dní po zkouškách dostala řidičský průkaz a pak jsme vyjeli vyzbrojeni čestnými prohlášeními o nutné veterinární péči a dokladem od soudu

21.3.2021 v 18:40 | Karma: 15,16 | Přečteno: 976x | Diskuse| Videoblogy

Milan Slanina

Vlhký sen o absolutní moci ...

Konečně začala ta pořádná sranda, říká si při čištění zoubků nejmenovaný ministr vnitra v nejmenované zemi po probuzení z vlhkého snu o dosažení absolutní moci. Protírá si vaky pod očima a nasazuje jasný pohled.

2.3.2021 v 9:57 | Karma: 15,40 | Přečteno: 554x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Smrt je bytost tak nádherná...

to jsem napsal v sedmnácti do slohové práce na gymplu v roce 1980. Soudružka učitelka na češtinu byla velice pintlich dáma, která mi říkala, že kdybych jen trochu chtěl, tak jsem mohl mít samé jedničky ...

24.2.2021 v 12:31 | Karma: 20,54 | Přečteno: 526x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

14.2. 2021 Od Vltavy až na Petřín

Včera to bylo výživné. Byl jsem se projít k Vltavě a oni se tam lidi otužovali, pak jsem byl na Vyšehradě a lidi tam cvičili a odpoledne jsem si udělal procházku na Petřín a tam bylo také plno ...

15.2.2021 v 12:18 | Karma: 7,36 | Přečteno: 466x | Diskuse| Videoblogy

Milan Slanina

Jako sirotci...

bychom se dost možná cítili, kdyby zítra zmizela naše milá vláda, která nás každý den, jako moudrý a milující rodič chválí i trestá... protože my jsme zatím ještě malí, slabí a potřebujeme ji, aby nás chránila.

9.2.2021 v 19:57 | Karma: 11,99 | Přečteno: 275x | Ostatní

Milan Slanina

Udávat se musí,

řekne si uvědomělý a zodpovědný občan a stát jeho iniciativu skrytě vítá. Je fakt, že netuším, jestli se tím dá i slušně živit, ale podle oblíbenosti této činnosti v poslední době je mi divné, že by to ty šikulky dělali zdarma.

3.2.2021 v 11:24 | Karma: 24,83 | Přečteno: 1057x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Smrt ! Nemoc ! Strach ! Bolest ! Uteč ! Schovej se nebo ... se podřiď a poslouchej.

Když si připadáš starej, unavenej, votrávenej, znechucenej a je fuk, jestli je ti 20 nebo 60, je vůbec něco, co můžeš udělat ? Když se na tebe valí pohromy ze všech stran, i když vypneš internet, mobil a zůstaneš sám v tichu ?

31.1.2021 v 1:23 | Karma: 21,36 | Přečteno: 630x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Celý slavný kovid je geniální podvod, který zaplatí do halíře každý z nás

Máme internet. Máme informace. Co z toho přijmeme jako pravdu, je na nás. Jestli jsme to špatně pochopili, ukáže čas. A zdravý selský rozum by nám všem měl napovědět, kudy se vydat a jak se zachovat, abychom přežili .

27.1.2021 v 22:25 | Karma: 18,55 | Přečteno: 1163x | Diskuse| Miniblogy

Milan Slanina

Nejsme ovce v ohradě, čekající na porážku. Naše povinnost je bránit se

Ovečky zavřené v ohradě ...nevšiml jsem si, že bychom měli taková zvířátka třeba ve státním znaku. Naopak , je tam lev ve skoku a dvě orlice. Tyto symboly královských zvířat se přece vztahují k cítění každého z nás ....

27.1.2021 v 13:23 | Karma: 21,87 | Přečteno: 854x | Diskuse| Společnost

Milan Slanina

Připadal jsem si jako člen vlády na polední přestávce v parlamentu ČR ...

Včera jsem viděl na fotografii Petra Štěpánka tu pohodičku v legálně otevřené restauraci v poslanecké sněmovně a řekl jsem si : to chci taky

23.1.2021 v 17:44 | Karma: 25,25 | Přečteno: 1093x | Diskuse| Fotoblogy

Milan Slanina

Stát zavře lidi do skleničky a pak se diví, že se potvory hejbou ...

to mě napadlo, když jsem vyndal z ledničky syrečky, protože se nehejbaly a dal jsem je do skleničky s víčkem a nechal je v teple. Teď si jen počkám, až se začnou hejbat ... a voni začnou. Teda ještě se mi nikdy nestalo, že by

21.1.2021 v 8:55 | Karma: 14,30 | Přečteno: 511x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Kdo jsi bez viny, hoď první kamenem ...

a nikdo šutrákama neházel. Kdyby se dnes KRISTUS objevil na Zemi a zaregistroval se na sociální sítě, nejspíš proto, že "lékaře nepotřebují zdraví, ale nemocní ...", nejspíš by si řekl, že za těch 2000 a něco let, se toho zas tolik

20.1.2021 v 23:41 | Karma: 11,13 | Přečteno: 373x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Já jsem tak rád, že nejsem právník ...

protože kdybych jím byl, naučil bych se už na půdě akademické, jak snadno se právo ohýbati dá. Tedy i když nejsem právní eso, ba dokonce ani právní nula, viděl jsem výklad práva z jiné strany. A tak jsem pochopil prostinký fakt :

14.1.2021 v 14:47 | Karma: 12,85 | Přečteno: 480x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Cítím se šťastný každý den a je mi čím dál tím líp !!!

A to je fakt. Lidé, které potkávám, jsou neskutečně milí a laskaví a jejich smějící se oči mě každý den dělají silnějším a klidnějším. Dříve to tak nebylo. Dříve to totiž bylo tak, že jsem si všímal jen druhé strany, té odvrácené.

12.1.2021 v 19:52 | Karma: 17,72 | Přečteno: 386x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Podepsal jsem Blanický manifest a moje žena prohlásila, že toho Lanďáka začínám mít rád...

To jsem byl takhle včera u svého nejoblíbenějšího řezníka nakoupit maso a kosti na tažený vývar a povídám : "Tak jsem byl podepsat Blanický manifest a on na to : "Proč ?"

9.1.2021 v 16:52 | Karma: 20,48 | Přečteno: 931x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Taky jdete v neděli na Staromák ?

ptal jsem se včera svého oblíbeného řezníka, když jsem u něj kupoval maso a kosti na vývar. "Ne, proč ?", odpověděl a podíval se po své ženě, se kterou provozuje rodinné řeznictví už spoustu let.

9.1.2021 v 15:31 | Karma: 12,71 | Přečteno: 647x | Diskuse| Pozvánky, akce

Milan Slanina

Kéž by nás Bůh při zdravém rozumu zachovati ráčil...

Nejlepší reklama neznamená automaticky nejkvalitnější zboží. Spíše se bude jednat hlavně o to, co je nutné prodat. A nejlépe se prodává strach, úzkost a bolest.

24.3.2020 v 19:23 | Karma: 17,54 | Přečteno: 547x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Štrůdl podle Slaninky

Páč žijeme jinak a stravujeme se jinak a moc nám to svědčí, bylo by škoda se nepodělit. Se souhlasem své báječné ženy zde uveřejňuji její recept na štrůdl bez cukru. Dobrou chuť !!!

5.12.2019 v 19:01 | Karma: 15,30 | Přečteno: 721x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik