Milan Slanina

Jak jsme zapojovali pumpu od Myšodlaka a pili kozí vermut ...

5. 08. 2017 21:37:27
Tož to bylo tak : Myšodlaci skutečně existují, tedy já sám znám určitě osobně jednoho z nich. Byl mi totiž za svědka. Mimochodem, věděli jste, že existuje parta ( nebo tak něco .. ), která si říká Uctívači myšodlaka ?

Ale teď vesele : Myšodlak je nebožtík (bývalý) od mé současné třetí manželky a byl mi na svatbě skutečně za svědka. Vypadá jako inženýr, ale není. Zato je to ale tramp kovaný a lesem kalený.

Přivezl nám starou ruční pumpu ke studni ( tu máme ) s technickými pokyny, jak ji mám zprovoznit (což jsem udělal.)

Naložili jsme ji do rodinného našeho mini SUV Smart ForTwo a jeli jsme na naši budoucí farmu na severu. Když jsme přijeli na místo, musela nejprve žena motorovou kosou prosekat cestu ke studni a začala samotná instalace pumpy. Vše šlo hladce, až na překvapení, že 4 metrová trubka se celá do studny nevešla. Budu ji muset zkrátit. Podle předchozího majitele měla mít hloubku jisto jistě 6 metrů, ale měla jen pouhé tři (metry.)

Ve studni tedy byl metr vody místo čtyř. No asi se spletl a sdělil nám údaje nějaké ale úplně jiné studny.

Co bych tak ještě napsal ...

jo když žena posekala velkou část pozemku mezi stromy, vykoupali jsme se v Ploučnici jako adamité a jeli zpět do Práglu.

Po cestě jsme se stavili na kozí bio farmě, zakoupili čerstvě nadojené mléko ( 35,- za litr ) a byli zvědaví jak chutná.

Musí se rychle vychladit, aby nezkyslo (říkala paní farmářka).

Večer jsem jej oba ochutnali a kupodivu bylo velice dobré. Já měl do té doby představu, že je to pěknej hnus, ale prý je to děsně zdravé, nebo tak něco ...

Dokonce Mia, což je naše roční kočka, která mléko NIKDY nepila, si s chutí dal misku.

***

P.S.

Kozí vermut je pojem Vency Kalábka ze Znojma, který asi pil kozí mléko na žal mezi patnáctým a šestnáctým pivem, když naši prohrávali v hokeji a povýšil je slavnostně na Kozí vermut, protože je podle něj trpké a štípe na jazyku a doporučuje jej pít až po dvacátém pivu.

Jo a smrdí ... říkal Venca.

No, ale kdoví, co pil ...

Tedy takový blbosti si člověk pamatuje i po letech.

Autor: Milan Slanina | karma: 12.18 | přečteno: 433 ×
Poslední články autora