Každodenní kecy o politice nikdy nikomu nepomohly

Jsem přesvědčen, že o politice píší jen pohodlní srabi, kteří nemají špetku odvahy psát o svých vlastních postojích, které mohou změnit. Jsou příliš líní na to, aby s tím někdy začali a tak jen kritizují druhé, co dělají blbě.

KRITIK JE ČLOVĚK, 

KTERÝ POUZE ŘÍKÁ, JAK BY NĚCO UDĚLAL ON,

KDYBY TO UMĚL.

Zádrhel je v tom, že to neumí.

A tak jen o tom KECÁ a POSUZUJE.

****

Je mi sice teprve  55 let, ale ještě jsem nepotkal nikoho,

komu by politika v něčem pomohla.

Až se takový homo politicus, který věnoval podstatnou část svého aktivního života neustálým zaujímáním postojů k politice,

po své fyzické smrti ocitne před tou komisí, která bude posuzovat kvalitu jeho života,

co bude říkat na svou obhajobu ?

***

Jak jste žil ?

60 let jsem zaujímal velice kvalitní postoje k politické situaci u nás i ve světě.

K čemu to bylo ?

Bylo to nanejvýš důležité, protože jsem pomáhal druhým třídit jejich politické postoje.

Oni by na to sami nepřišli ?

Jistě že ne. Jsem o tom přesvědčen.

Proč jste podle vás byl na zemi ?

Aby pomáhal druhým ujasňovat jejich politické postoje.

A k čemu jste došel ?

Že jsem dělal, co jsem mohl. A dělal jsem dost.

Co je to podle vás politika ?

No, co by to bylo. Je to vlastně život sám.

Tedy jste žil ?

Jistě že jsem žil ! A žil jsem bohatý život.

Tedy podle vás má váš život nějakou cenu ?

( a  je mu umožněno vidět svět , jaký byl před jeho působením a poté, co z něj odešel.)

Hmm ... teď vidím, že nemá.

Proč ?

Protože jsem nic nedokázal změnit.

Takže jste vlastně nežil ...

Ale to není spravedlivé ... já se fakt snažil.

Umíráte ...

Vaše poslední slova ?

"ZASRANÁ POLITIKA. TU MI BYL ČERT DLUŽEN."

***

čert : "Máš pravdu."

Alespoň někdo to uzná ...

Autor: Milan Slanina | pondělí 8.5.2017 14:51 | karma článku: 23,67 | přečteno: 988x
  • Další články autora

Milan Slanina

Jak jsem fotil měsíc

25.3.2021 v 0:46 | Karma: 14,13

Milan Slanina

Vlhký sen o absolutní moci ...

2.3.2021 v 9:57 | Karma: 15,40

Milan Slanina

Smrt je bytost tak nádherná...

24.2.2021 v 12:31 | Karma: 20,54