Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem nechtěl být čarodějem - rakovina

aneb také, jak mi přeskočilo. Někdo mi otevřel dveře do jiného světa. Světa, který neexistoval. Alespoň jsem si to myslel.  A pak už jsem si nemyslel vůbec nic. Prý jsem jen tak čuměl ....   

*

               tak tedy RAKOVINA...

Svět existoval jen kvůli mně. Jo, tak jsem se přesně cítil. 

Všichni mi říkal, že jsem fakt hodně drzý a mě to nevadilo.  Život byl fajn. Třífázově jsem se věnoval těžké atletice, denně jsem jezdil padesát kilometrů na kole Eska bez přehazovačky a plaval pět kiláků v bazénu, začal jsem trénovat kulturistiku, cvičil jsem jógu, hlavně dýchání, chtěl jsem jako profík k armádě k počítačům, namakaný borec po všech stránkách, sedmnáctileté super ego, prostě paráda... nikdo na mě neměl.

A najednou jsem byl u doktorů víc, jak doma. Nekonečná vyšetření a nikdo mi nic nechtěl říct.

Doma atmoška nic moc, táta pořád v práci, skoro jsem ho neviděl, já po škole trénink a navečer vždycky k mámě do nemocnice (byla vrchní sestra), tam jsem si u ní na oddělení psal úkoly a pak večer s ní jezdil domů.

Pak to přišlo. Prý mám rakovinu štítné žlázy a pro jistotu mi ji celou musí vyndat.  

               A TÍM TO VŠECHNO ZAČALO.

Táta s operací nesouhlasil, hádali se a maminka moje jediná, že prý technici ničemu nerozumí a ona to musí vědět lépe a prosadila si svou. Přesvědčila asi tři doktory, že je to pro mě to nejlepší a bylo to. Takový malý Mnichov. Až pak se prokázalo, že to nádor nebyl.

Probudil jsem se po operaci z narkózy a hned na to jsem se zbláznil. Tedy tak jsem si připadal.

Slyšel jsem hlasy lidí, kteří zemřeli, doktorům při vizitě jsem latinsky popisoval průběh mé operace a tak jsem zase dostal nějaké injekce, prý jsem zažil šok nebo tak něco.

Volal jsem pořád na sestru, aby tomu klukovi, co leží ve vedlejším pokoji dala něco na uklidnění, že furt strašně řve. Maminka plakala a já se dozvěděl, že ten  kluk zemřel ještě dřív, než jsem do nemocnice přišel já a proč si to vymýšlím.

U mé postele stál nějaký pán v černém plášti, ale ségra říkala, že nikoho nevidí a že si hraju na důležitého. A furt mi sahala na čelo.

Studovala zdravku. Asi proto.

*

               UŽ JSEM CVOK, ALE PŠSST....

A tak jsem začal slyšet a vidět myšlenky druhých a bavil jsem se s těmi, co už zemřeli.

A pak jsem dvacet let nikomu nic neřekl, aby mě nezavřeli do blázince. Tam jsem tedy fakt nechtěl.

Maminka se uklidnila, prášky proti halucinacím mi vysadila a já se stal cizincem ve svém vlastním těle a ve svém vlastním světě...

(a jak to bylo dál, zas někdy příště....) 

Autor: Milan Slanina | pondělí 13.3.2017 18:42 | karma článku: 15,26 | přečteno: 459x
  • Další články autora

Milan Slanina

Odinova pečeť se objevila na zemi ...

Jednoho dne opět sestoupil na zem Všeotec, ÓDIN. Cítil nezměrnou bolest v srdcích lidí, která rostla a sílila ve stravující pocity naprosté bezmocnosti. Ódin to viděl a rozhodl se jim pomoci ...

1.4.2021 v 19:36 | Karma: 10,53 | Přečteno: 471x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Jak jsem fotil měsíc

Denně jsme až po uši v představení, které s námi hraje naše vrchnost. A pak si dáte voraz a všechno je jinak. Někdo jede za vnoučaty, jiný na chalupu a někdo jen tak do lesa na vandr ... já si vzal foťák a stativ a šel jsem se

25.3.2021 v 0:46 | Karma: 14,13 | Přečteno: 300x | Diskuse| Fotoblogy

Milan Slanina

Mým revírem je dálnice, moje tempo je vražedné

Moje milovaná žena konečně po roce dokončila autoškolu, dvacet dní po zkouškách dostala řidičský průkaz a pak jsme vyjeli vyzbrojeni čestnými prohlášeními o nutné veterinární péči a dokladem od soudu

21.3.2021 v 18:40 | Karma: 15,16 | Přečteno: 977x | Diskuse| Videoblogy

Milan Slanina

Vlhký sen o absolutní moci ...

Konečně začala ta pořádná sranda, říká si při čištění zoubků nejmenovaný ministr vnitra v nejmenované zemi po probuzení z vlhkého snu o dosažení absolutní moci. Protírá si vaky pod očima a nasazuje jasný pohled.

2.3.2021 v 9:57 | Karma: 15,40 | Přečteno: 554x | Diskuse| Ostatní

Milan Slanina

Smrt je bytost tak nádherná...

to jsem napsal v sedmnácti do slohové práce na gymplu v roce 1980. Soudružka učitelka na češtinu byla velice pintlich dáma, která mi říkala, že kdybych jen trochu chtěl, tak jsem mohl mít samé jedničky ...

24.2.2021 v 12:31 | Karma: 20,54 | Přečteno: 526x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 528x
Žiji každý den tak, jako kdyby zítřek už nebyl. Bez afektu, v klidu s vědomím, že všechno, co právě potřebuji, je teď. A když se ráno probudím a zjistím s úzasem, že jsem dostal darem další den, poděkuji.  

Oblíbené čtení je - blog mojí ženy :

https://slaninova.blog.respekt.cz

 

Seznam rubrik